24_20230816_150645.jpg
23_20230816_150839.jpg
382_20200426_123531.jpg

Musíme neustále pracovat a zlepšovat se, hodnotí marketing Pavel Kocourek

V uplynulé sezóně Hattrick bojoval i na poli marketingu a sociálních sítí. Klub si tak pro fanoušky nachystal spoustu zpestření, jako byly rozhovory ve zbrusu novém Hattrick Pointu nebo pozvánky na speciální duely. O celkové činnosti marketingu mluvil jeho vedoucí Pavel Kocourek.

Pavel Kocourek měl na starost všechny oblasti klubu, které se věnovaly marketingu. Ať už šlo o sociální sítě, webové stránky nebo komunikaci s Českým florbalem a externími spolupracovníky Hattricku. K nim patřili fotograf či kameraman Michael Weiser. „Samozřejmě to je hodně obsáhlé v rámci týmové práce, kdy se postupně rozrůstáme,“ objasnil Kocourek.

Podle vedoucího marketingu se Hattricku dařilo velmi dobře. Stálo za tím však hodně příprav, které začaly už v sezóně 2018/19. „Chystali jsme se, aby v případě postupu do superligy nebyl přechod mezi soutěžemi takový šok,“ řekl Kocourek. Šlo hlavně o základní požadavky florbalové unie jako nutnost předzápasového programu, dodání fotografií z utkání do určitého termínu a podobně.

Hattrick však nechtěl jít do sezóny pouze se základním plněním. „Přišli jsme tak jako tým s několika nápady. Konkrétně bych vyzdvihl Hattrick Point jakožto klubové zázemí, které dostalo kompletní vizuál klubu. Když lidé přicházeli do haly v Maloměřicích, jednoduše viděli, že tady se hraje florbal,“ podotkl Kocourek.

Výrazná byla také aktivita na sociálních sítích. Zejména na Instagramu, kde klubu přibyly stovky nových sledujících. Podobné to bylo i na Facebooku. „Čísla samozřejmě nemusí vypovídat o všem, ale celkově bych naši činnost zhodnotil kladně. Je ovšem potřeba na sobě neustále pracovat a odstraňovat mezery,“ nastínil Kocourek. První sezóna v superlize nebyla snadná a všem přinesla spoustu nových zkušeností. „Věřím, že zase přijdeme s novinkami a všechno z uplynulého ročníku vymakáme,“ konstatoval.

Co by Kocourek ze sociálních sítí vyzdvihl, byly pozápasové rozhovory. Podle něj je brněnský klub pojal trochu jiným stylem než ostatní. „Myšlenka byla natáčet u obrandovaného stolečku Hattricku a redaktor, ať už Kryštof Severa nebo Jakub Sabol, pokládal otázky, reagoval na odpovědi a na vývoj rozhovoru,“ představil koncept.

Právě na videoobsah dával Hattrick velký důraz. Příkladem byly videopozvánky na speciální zápasy jako televizní duel s Black Angels nebo Senior Match s Českou Lípou. Mezi projektovými utkáními nechyběl ani souboj s Libercem, který Brňané věnovali organizaci Haima pomáhající dětem s onkologickým onemocněním.

Jak se však Hattricku dařilo ve srovnání s ostatními, se posuzuje těžko. „Nerad se poměřuji s konkurencí. Každý to dělá trochu podle sebe a má odlišné know-how, zázemí i budget. Nelze tak jednoznačně říct, na jakém umístění v superlize jsme,“ uvažoval Kocourek.

Je ale jasné, že na dalším ročník se připravuje řada novinek. „Některá vylepšení budou menší, jiná větší. Plánujeme nasadit vyšší laťku u pozápasových rozhovorů, aby nebyly úplně totožné. Chceme mít i více dalších rozhovorů, ať už s hráči, širším realizačním týmem či dalšími členy klubu. Máme to pracovně nazvané jako SJH Talk,“ prozradil Kocourek. Kromě toho se bude pracovat s různými záběry a sestřihy.