24_20230816_150645.jpg
386_20200430_223113.jpg

Nejlepší marketingový počin Hattricku? TV utkání s Black Angels!

Brno patří florbalu. S tímto sloganem šel Hattrick do historicky prvního televizního zápasu na domácí půdě, ve kterém hostil rivala Black Angels. A ukázalo se, že heslo Brňanů pro speciální utkání opravdu platilo.

Hattrick měl jasný cíl – spojit fanoušky několika brněnských klubů a pokořit divácký rekord. S tím souvisela i snaha, aby byla akce vidět na sociálních sítích. Marketing Hattricku oslovil Gullivers Brno a florbalistky Židenic, ke kterým se přidal i brněnský fotbalový bohém a bavič Petr Švancara. Ten s Hattrickem spolupracoval už při loňském play-off. Ve spolupráci s Weiser Studio vytvořili všichni aktéři dnes již legendární videopozvánku.

„S Michalem Šmídem z Gullivers, Jitkou Drápalovou ze Židenic a samozřejmě s naším legendárním hráčem Luďkem Ondráčkem proběhla spolupráce na jedničku. Troufnu si říct, že výstup byl velmi vysoko nad očekáváním a všichni svoji roli zvládli nadstandardně. Suprová spolupráce i se Švancim, naprostá vstřícnost a otevřenost nápadům,“ popisoval vedoucí marketingu klubu Pavel Kocourek.

O výsledku jasně hovoří čísla. Kromě výhry Hattricku, která potěšila 628 diváků v hale Vodova, což znamená nejvyšší domácí návštěvu v historii Hattricku, se fanoušci spojovali na sociálních sítích. Na Instagramu klubu přibylo během kampaně 150 followerů, na Facebooku pak pozvánka oslovila 30 307 uživatelů.

Všem, co pomohli Hattricku v cestě za rekordem, patří obrovský dík. Na konec nezbývá dodat nic jiného než #SpoluJsmeHattrick!